Inne
: układ hamulcowy, kierowniczy, skrzynia biegów.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający. Z włączoną klimatyzacją ruszanie z miejsca pod górkę nieco utrudnione - silnik dusi się - przy kolejnych biegach ok.Auto obciążone - cztery dorosłe osoby i dziecko, pełny bagażnik. Chwilowe wyłączenie klimatyzacji rozwiązuje problem.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała - super i delikatnie wybiera biegi.
5,0
Układ jezdny
Co kto lubi. Ople - zawieszenie twarde. Coś za coś. Wybiera nierówności, ale za to rewelacyjnie sie trzyma drogi i pokonuje zakręty. Nie jestem wybredny dla mnie super.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobra. Do tyłu da się przeżyć.
5,0
Ergonomia
Nie noszę wysoko głowy i nie jestem wybredny - dla mnie super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie ok. Klimatyzacja - temp zewn. 32 - prędkość nawiewu 2, recyrkulacja wewnętrzna i jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto klasa średnia niższa dla mnie super.
4,0
Wyciszenie
jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Różnie to bywa. Nie sprawdzałem w mieście, dlatego podaję 8l - jak producent.
Średnio - Miasto 80km ( małe miasto przejazdy do 5 km) , trasa 160km ( przejazdy po 80km) z klimatyzacją 6,4l, bez klimatyzacji 5.8l.
Trasa
Góry - 4 dorosłe osoby, dziecko, bagaż z klimatyzacją 5,4l(vpower 95 shell)
Nizina - 5,1l
Nie mam ciężkiej nogi. Zasada jak najszybciej zmieniać bieg na wyższy, nie przekraczać 3000 obr. Prędkość nie więcej jak 100km/h.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic. To tylko samochód - wszystko się może zdarzyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic. To tylko samochód - wszystko się może zdarzyć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]