Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra H Hatchback 5d

zadolony z astry, 16 lat temu
Silnik 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 467 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW 2004-2013 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jak na tą masę auta, pojemność to rewelacja.
5,0
Całokształt
Z uwagi na to, iż dużo jeżdzę autem, posiadałem też wcześniej kilka samochodów, mogę powiedzieć iż jest to naprawdę dobre auto. Z pewnością nie przesadzę, jeżeli powiem iż jest to pierwsza trójka w swojej klasie. Wg mnie nie do porównania z Fordem Focus II, jakośc wykończenia jest o klasę wyżej w Oplu. W porównaniu do japońskich aut, to wogóle nie ma o czym mówić, gdzyż miałem przyjemnośc jeździć japońskimi autami i wg mnie dużo odbiegają od europejskich (niemieckich czy francuskich, o których obiegowe opinie są zupełnie bezpodstawne). Wygląd, ergonomia, jakość wykończenia, niezawodność, solidność stawiają to auto w czołówce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tą pojemność i moc jest rewelacja. Jedyny minus to głośność, powyżej 120 km/h potrafi być trochę głośny a nie na tyle aby było to duże utrudnienie 0 poprostu akceptowalne.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzja jest ok ale skrzynia generalnie pracuje ciężko. Samo zestopniowanie jest bardzo dobre.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie generalnie nie na polskie drogi, jest zbyt twarde. Auto na równej nawierzchni jedzie jak przyklejone, a pewnością porównywalne do Focusa. Gorzej jest jak trafimy nadziurawą nawierzchnię, wtedy zaczyna głośno pracować. Po 20 tys km miałem wszystkie końcówki drążków kierowniczych do wymiany.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdą strone bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, czyli tam gdzie trzeba. Genialne rozwiązanie przełączników kierunkowskazów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko mam regulowane ręczenie. Trudno utrzymac stałą temperaturę, pewnie gdyby byłą elektroniczna klima byłoby super. Pozatym wszystko ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy o wzrości powyżej 180 cm może być za mało miejsca. Jeżdzę z prostymi nogami więc siedzenie mam odsunięte do końca a jeszcze brakuje. Pozatym wszystko ok.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby byc lepiej ale myślę, że i tak powyżej średniej w tej klasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest bardzo ekonomiczne Ciężko przekroczyć 8 litrów w mieście i 6,5 l w trasie. Serwisy to porażka. Zupełnie sie nie znają na tym co robią.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana końcówek drążków kierowniczych przy przebiegu 20 tys. ale to może byc efekt najechania na jakąś dziurę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zupełnie nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,2
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra H Hatchback 5d