Silnik
: Dużo przyjemności z jazdy w przerwie między wizytami u mechanika...
4,0
Całokształt
GTC sport ze zwykłą Astrą ma niewiele wspólnego. Lepsze materiały,zawiesze utwardzane elektrycznie, układ IDS+ i charakterystyka silnika w trybie sport, do tego piękna linią nadwozia. Gdyby nie usterki to auto byłoby idealne,a tak strach nim jechać na trasę bo w każdej chwili może się coś sypnąć.
Wrażenia
5,0
Silnik
w trybie sport ten silnik jest wspaniały. Klekot słychać tylko na zewnątrz auta. W trybie normalnym nieco zamula na niskich obrotach. Podobno jest podatne na tuning,ale ja nie odważyłbym się przy nim grzebać bo mam z nim wystarczająco dużo problemów bez tego.
4,0
Skrzynia biegów
raczej bez problemów.
5,0
Układ jezdny
solidny, auto pewnie trzyma się drogi. Jest twarde ale i komfortowe.
Komfort
3,0
Widoczność
TO pewne cena jaką płaci się za wygląd...
4,0
Ergonomia
Jest ok,ale brakuje schowka i uchwytu na kawę miedzy przednimi siedzeniami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest raczej 2 osobowe,ale w 4 osoby też da się jechać w miarę komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Naprawdę nieźle. Jedyne co hałasuje to powietrze i opony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na swoje osiągi to dużo nie pali
3,0
Stosunek jakość/cena
Z tego co widziałem w katalogu to nowe auto kosztowało 120tyś... to grube przegięcie. Na szczęście rynek wtórny szybko skorygował cenę. Utrata wartości jest gigantyczna więc o czymś to świadczy a mianowicie o kiepskiej niezawodności tego auta...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ponieważ auto jest nafaszerowane elektroniką to co chwile coś się psuje... gdyby nie to byłoby doskonale
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator, chłodnica klimatyzacji, zawór recyrkulacji spalin, czyszczenie filtra cząstek stałych. Teraz świece żarowe i nieszczelność w układzie dolotowym...cały czas coś nowego i tak bez końca. Spokój jest góra przez 2-3 miesiące.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]