Przeniesienie napędu
: Skrzynia 6-biegowa M20 jest wadliwa . Remont przy 160 kkm
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Oszczędny . Cichy z zewnątrz . W wewnątrz już mniej. Zbiera się powyżej 2.5k rpm . Jak na razie bez awarii. Mógłby mieć tak z 20 % wincyj mocy do masy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia M20 na fabrycznym oleju nie wytrzymuje za dużo. Po wymianie łożysk i zalaniu dobrym oleju posłuży naprawdę długo. (Koszt regeneracji ok . 1700 z olejem ) A tak w ogóle to trochę szybsza mogła by być.
5,0
Układ jezdny
Wspaniale się prowadzi . Czuć moment zerwania przyczepności . Tylna oś daleko do tyłu pozwala na dużo zabawy w zakrętach. Trwałe zawieszenie super na nasze dziurawce.
Komfort
4,0
Widoczność
DO tyłu kiepsko (jak to w coupe) , do przodu ok. Na boki sok.
3,0
Ergonomia
panel frontowy - pomyłka. Zalatuje 20-stym wiekiem. Sterowanie nawiewami i klimą za nisko. Audio fabryczne - katastrofa .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
j.w.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
całkiem ok . Z tyłu też ok.
4,0
Wyciszenie
Ne jest źle. Nie wpada w drgania. Świst z zewnątrz do zaakceptowania. Silnik mógłby być lepiej wygłuszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto za te cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moduł CIM (brak klaksonu itd.)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia M20 .
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
[l/100km]