Silnik
: Super dynamiczny, ogromna frajda z jazdy.
4,0
Całokształt
4+, byłoby 5+ gdyby nie to, że po kliku godzinach ciągłej jazdy fotel robi się niewygodny. Poza tym - rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. Świetne przyspieszenie w pełnym zakresie obrotów, od 2000 aż do odcięcia. Wyprzedzanie na trasie to bajka. No i miły dla ucha dzwięk :)
5,0
Skrzynia biegów
U mnie chodzi super-płynnie, bez problemów. Króciutki drążek, nie trzeba się namachać żeby zmienić bieg. 5+
5,0
Układ jezdny
Super się jeździ tym autem. Przy felgach 18 cali mam wrażenie, że jadę po szynach.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu dobrze, ale w lusterku wstecznym widać mało - ciężko parkować bez czujników. 3+.
3,0
Ergonomia
Bardzo mało schowków - duży minus. Kierownica i fotel dają się super dopasować - pozycja za kierownicą świetna.
Fotel (kubełkowy) jak dla mnie jest niewygodny na długich (kilka godzin jazdy) trasach. Reasumując - trójka.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Szyby nie parują. Na tylnych siedzeniach wentylacja średnia.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy w sam raz. Z tyłu mało miejsca, ale 2 dorosłe osoby się zmieszczą.
4,0
Wyciszenie
Jest ok, ale bez rewelacji.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto - 10,5 l , Miasto w zimie - 12l, na trasie przy 120 km/h ok 8l, na autostradzie to mozna i spalić z 20, jak ktoś pruje 200km/h. Generalnie pali sporo, ale nie ma nic za darmo - jak ktoś chce mieć dynamiczny wóż, to musi palić. Ceny przeglądów - jakich przeglądów ? :) Jak na razie na liczniku 96 tys, i wymieniałem tylko tarcze/klocki/olej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie super.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelniacz przy skrzyni biegów, a oprócz tego - nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie zero.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 200KM 147kW
[l/100km]