Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra H Cabrio

Sebastian, 6 lat temu
Silnik 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto jak na zwykłego Opla, w wersji cabrio prezentuje się o niebo lepiej
Inne : Stosunek jakości do ceny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Problemy z dachem
Zawieszenie : Konstrukcja dachu potrafi skrzypieć na nierównościach
4,0
Całokształt
Jeśli znajdziesz egzemplarz w dobrym stanie to auto jest naprawdę super - silnik 140KM nieźle sobie daje radę nawet jak na auto które waży 1.5 tony, w najwyższej opcji(skóra, start/stop itd) aż chce się nim jeździć. Odejmuję jedną gwiazdkę za to że jest to cabrio i jeśli coś się zacznie dziać to tak naprawdę możesz liczyć tylko na siebie, żaden mechanik tego nie ruszy - sprawdzałem, sam musiałem małą usterkę naprawiać ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic nie stuka, nic nie puka, o ile nie doda się instalacji LPG (podobno panewki sobie w tym silniku z nim nie radzą) to nie ma tam się co w tym silniku zepsuć
5,0
Skrzynia biegów
Biegi mogłyby być dłuższe, 3 tys. obrotów przy 110, 4 tys. przy 140+ to na aktualne standardy trochę dużo no ale nie ma co szukać dziury w całym przy tej klasie auta
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu praktycznie nic nie widać, bez czujników cofania nawet nie ma co go brać, bardzo szerokie słupki + szyba z tyłu to "okienko" zamiast pełnowymiarowej szybszy no ale cóż, urok cabrio, każdy powinien wiedzieć na co się pisze
5,0
Ergonomia
Jadąc samemu bądź z pasażerem jedziesz jak król, mega wygodnie, gdy ktoś usiądzie z tyłu komfort jazdy drastycznie spada, ale liczyłem się z tym że będzie to auto głównie dwuosobowe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet przy otworzonym dachu i włączonej klimatyzacji w środku auta jest ciepło, nie "wywiewa" powietrza
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z moim wzrostem 1.93 muszę odsunąć się do samego końca by nie haczyć kolanami i w tym momencie z tyłu zostaje baaardzo mało miejsca - mimo że jest to auto 4 osobowe
4,0
Wyciszenie
Niestety z racji ruchomego dachu na nierównościach może trochę skrzypieć górna konstrukcja, przy otworzonym dachu bez windcatchera z tyłu 90 km/h to max
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy wyborze auta jeśli dach jest minimalnie nierówno, coś odstaje albo przewody w bagażniku są w złym stanie (wiązka z lewej strony po otworzeniu bagażnika) - nie ma co brać bo o ile większość części to stara dobra oplowska konstrukcja to naprawa pokrzywionego dachu może iść w tysiące - jeśli z dachem wszystko gra to koszty utrzymania jak zwykłego opla(niskie)
5,0
Stosunek jakość/cena
20~ tysięcy za full opcję(bez klimatronica i ksenonów) z 2009r i przebiegiem ~155k(wydaje się prawdziwy) to okazja, cabrio to nie są auta flotowe, a w dużej mierze auta których właściciele wyciągali je jedynie na lato, także można trafić dobry model bez przekręconego licznika
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dach dach dach, poza tym nie ma się czym przejmować

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra H Cabrio