1,4 trochę za słaby lepszy byłby 1,6 16V,ale do spokojnej jazdy wystarczy,klima mocno obciąża silnik
4,0
Skrzynia biegów
haczy dwójka,poza tym super,krótki skok lewarka i pewnie wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
bardzo sprężysty,tylko te łaczniki stabilizatora na polskich drogach nie wytrzymują długo,no i coś skrzypi sobie z tyłu,ale nic powaznego bo diagności przetrzepali go na wylot,penie jakaś guma
Komfort
4,0
Widoczność
w sedanie trochę problemów jest z tyłe,ale ogólnie ok
5,0
Ergonomia
bez uwag,kupcie podłokietnik,super rozwiązanie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok,tylko filtr przeciwpyłkowy musi być czysty
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód ok,tył trochę ciasno i za nisko
4,0
Wyciszenie
powyzej 110-120 głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie w trasie z klimą ok 8l/100,w miescie ok 10/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę zawieszenie na polskich drogach za szybko daje o sobie znać, zwłaszcza łaczniki stabilizatora,amory padły po ok 80tys km,a nie jezdze nim jak czolgiem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz padla mi cewka wysokiego napiecia co bylo troche klopotliwe bo koszt 450zl po ciezkich poszukiwaniach a samochod ledwo co jezdzil bo nie palily wszystkie swieczki
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]