Obsługa urządzeń w środku bez kłopotów, kierowca wszystko ma pod ręką, nawet moja żona jest z autka bardzo zadowolona:)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak do tej pory bardzo małe koszty wymiany płynów i innych rzeczy eksploatacyjnych, silnik jest na łańcuszku rozrządu. Jest w miarę cichy, pozwala na "przeciąganie ".
4,0
Skrzynia biegów
Podczas silnych mrozów, do czasu osiągnięcia temperatuey eksploatacyjnej trochę cięższa praca.
5,0
Układ jezdny
Po roku czasu bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Myślę, że ten, kto kupuje kombi zdaje sobie sprawę z tego, że będzie musiał jeździć "na lusterkach".
4,0
Ergonomia
Jest do przyjęcia...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z jedną małą usterką, musiałem rozbierać kokpit, pokrętło od ustawień zimno - ciepło, rozpadło się. Ale kosztów nie poniosłem, tylko cały dzień na to straciłem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 183 cm wzrostu, druga taka osoba za mną nie usiądzie :(((
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam, w VW jest znacznie gorzej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma się co rozpisywać, poprostu: trasa do 6l/100km, a miasto do 8l/100km. ( zaznzczyłem maksymalne spalanie 9l/100km, ale to było przy 32 stopniowych mrozach i w mieście)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jedna rzecz, miałem Vectę B z 1996 roku, tu mamy rok 2000, i co? podnosimy przednią maskę i co widzimy??? Jakiś śmieszny pręt do jej podtrzymywania !!! Gdzie są siłowniki??? Wieki wstyd dla producenta, fuj !!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki H7, ale to ponoć norma :(((, silniczek wycieraczek przednich, pewnie dalej by pracował ale ramiona się zapiekły, biedak nie podołał i padł :((( Jak już wspomniałem pokrętło nawiewu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli można to zaliczyć do poważnych usterek, to padł mi termostat :((( Jedyne 260 zł :(((
Rozruch nawet przy bardzo niskich temperaturach bez problemu:)))
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]