Silnik
: bardzo ekonomiczna jednostka napedowa brak zuzycia oleju nic dodać nic ując
5,0
Całokształt
jestem zadowolonym uzytkownikem auta silnik 2.0 DTI 16 V 101 KM doskonale sie spisuje z niskim spalaniem godny uwagi mozna powiedziec kultowe przez to ze niezawodne
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo zwrotna jednostka napedowa na łańcuchu rozrządu co bardzo na plus dla tego silnika nie wymaga wymiany w przeciwieństwie do volkswagenowskich diesli gdzie koszt wymiany rozrządy do bajonskie sumy
5,0
Skrzynia biegów
ale z tego co wiem w oplach nigdy nie było problemów ze skrzynia biegów to jest atut
5,0
Układ jezdny
auto sztywno sie prowadzi nie jest nadsterowne ale cóż opel wir leben autos to powiedzenie slogan jest prawdziwe oni żyja autami
Komfort
5,0
Widoczność
konstrukcja nadwozia jest tak wykonana ze auto ma duzy przeswit światła i doskonłą widoczność jak i przód tak i tył
5,0
Ergonomia
za kwote 20 tys niekupi sie lepszego auta polecam pieniądze dobrze ulokowane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic genialne rozwiązanie to zdaje test niemieckie rozwiązania
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto dosyc przestronne w porównaniu z golfem IV jest niesamowita róznica najlepiej to sprawdzic
4,0
Wyciszenie
nie jest benzyna wiec nie ma co oczekiwac cichej pracy silnika ale jest ciszej niz w golfie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 6l ,trasa 4,6 l
bardzo duzo zamienników na rynku wiec mozna mówic o znikomych kosztach utrzymania auta jesli ktos skąpi grosza na przeglady jest to idealne auto nie wymaga nakładów finansowych
5,0
Stosunek jakość/cena
za 20 tys nie jestem w stanie kupic cos lepszego z takim wyposażeniem z silnikiem diesla w klimatroniku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezdze autem juz 5 lat i nie było problemów ani żadnych awarii tak wiec nie wiem co można by tu napisać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek auto godne polecenia
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]