Kultura pracy silnika średnia. Nie jest to najcichszy diesel, ale trudno coś zarzucić.
4,0
Skrzynia biegów
Troszę mało elastyczna. W mieście czasami trudno stwierzić na którym biegu jechać, jechać 3 czy 4. Po za tym ok. żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
bezawaryjne po 15 tys. twarde, może to niektórym przeszkadzać, za to trzyma się rogi i tym bardziej drogi na zakrętach. Na nasze polskie drogi idealne.
Komfort
4,0
Widoczność
Myślałem, że widoczność do przodu bardzo dobra, do puki nie zauważyłem przez przedni słupek przechodnia.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo się nagrzewa w zimie, ale za to mało pali. Wszystko git.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie, z tyłu wygodniej od golfa 4. Przednie fotele duże, miękkie.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale diesel zawsze będzie głośniejszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdy jechałem zimą po śniegu z prędkośćią 70-90 km/h w trasie 300 km spalanie około 3.9 - 4.0. Przy normalnych warunkach 80 - 110 km/h około 5 litrów. Zużycie znacząco wzrastra przy ponad 110 - 120 km/h około 6 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadna z usterek nie unieruchomiła pojazdu. Cały czas sprawny.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]