Układ elektryczny
: Wszystko elektryczne działa jak nowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Awaria głowicy. Ubywa wody chłodzącej. Poważna rzecz. Remont (od razu pasuje inne sprawy przy okazji porobić) - 2 tys.
4,0
Całokształt
Za te pieniądze, gdzie części tanich, silników po rozbitkach w bród a i wygląd fajny a i w środku super- warto się zainteresować.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę hałaśliwy, ale jak kupuję używane auto to wolę silnik dobrze słyszeć. Mało koni trochę ale mnie wystarcza bo spokojny ze mnie kierowca. Wole powoli do celu. Czym wolniej idziesz tym dalej zajdziesz. To rosyjskie przysłowie tu pasuje. A wyprzedzanie? Trochę powolne w porównaniu do benzyny 1.6 ale może być. Ja zawsze wolę mieć duże pole manewru przed sobą gdy wyprzedzam
5,0
Skrzynia biegów
Jak ta lala. Wiesz co wkładasz tzn jaki bieg i leciutko przy tym
4,0
Układ jezdny
O.K
Komfort
5,0
Widoczność
Super. W mazda o wiele gorzej
5,0
Ergonomia
O.K
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę słabo na szyby daje ale do zniesienia, bo np w suzuki jimny np - tragedia. Szybko się nagrzewa jak na taki duży silnik, no i powoli stygnie rzecz jasna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O.K
2,0
Wyciszenie
Jak już wspomniałem dobrze jest słyszeć silnik w starym aucie lecz i tak nie uchroni to od zatarcia gdy nagle zabraknie wody co przy awariach głowicy przy przebiegach pow 200 tys zdarza się
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5.5 litra trasa. Gdyby jeszcze ropa byłaby tania o złotówkę jak dawniej to super byłoby
4,0
Stosunek jakość/cena
O.K
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria głowicy. Jakaś uszczelka pada i wodę pije. A wtedy... . Trzeba często kontrolować stan płynów. Zresztą w każdym starym aucie trzeba zwiększyć mocno częstość kontroli. Jak będziecie lali polską \"żenioną\" suchą ropę to tę delikatną pompę szlag trafi lub padnie moduł sterowania
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]