Silnik
: ... klekocze na poczatku by z czasem przejśc w mruczenie i ... niezmienne 5,2
4,0
Całokształt
auto idealnie skomponowane, cena - jakość , oczywiście co trzeba wymienić - wymieniam ( klocki tarcze , olej , płyny, filtry ) wszystko na czas wtedy auto odwzajemnia uczucie i jedzie i jedzie .... ja przez 3 lata 230 tyś.km
Wrażenia
4,0
Silnik
82 konie to nic wielkiego ale ... wystarczy , po \"porannym\" klekocie przechodzi w stanowcze mruczenie
4,0
Skrzynia biegów
jak jestes delikatny to biegi wchodzą jak w maselko
4,0
Układ jezdny
są lepsi ... ale i cena remontu bedzie lepsza
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ... srednio, dobrze, że jest klima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
... a co ja tam wiem ... siedze z przodu , mnie wygodnie ale ale , nie jest zle i z tyłu a kufer w sam raz
3,0
Wyciszenie
mam radio !!! ale tragedi nie ma , wiadomo dizel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podstawową obsługe prowadzę sam, wymiana oleju czy filtrów to dziecinada, inne sprawy, klocki, tarcze - mam na prawde tani i dobey serwis ( połowa tego co w Poznaniu) a koszty paliwa ... sa tacy co piszą , że maja 4,5 l/100 km ... nie wiem , nie znam, moja Astra pali średnio 5,2-5,4 zaleznie czy klima, ogrzewanie i ile trsy a ile miasta , średnio 85% to trasa
5,0
Stosunek jakość/cena
to idealne , moim zdaniem auto dla kogoś kto nie potrzebuje super sprintera ale ma rodzine która potrzebuje miejsca do pakowania, do tego bardzo przyzwoite koszty serwisu i cena samego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
... jedna poważna awaria - wysiadł nagle regulator napiecia , po 12 latach miał prawo, naprawa 2 godziny , poza tym, przepływamierz powietrza ( sam wymieniłem)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli policzyć regulator napiecia ... to wszystko
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]