ASTRA 2.0 60kw / 82 km 376 tys km
Biorąc pod uwagę przebieg mojego samochodu 376 tys km jestem z tego auta bardzo zadowolony, nigdy mnie nie zawiodła oprócz tej pompy wody ale i tak udało mi się dojechac to domu bo wyciek nie był duży a ubytek płynu był uzupełniany woda aby go nie przegrzać . Pomimo przebiegu 376 tys km auto nie miało w moich rekach żadnej poważnej usterki , pompa wtryskowa , wtryski, turbina , układ korbowy tłokowy wszystko jest tak jak fabryka to poskładała, brak widocznego starzenia się przewodów gumowych, układ chłodzenie działa bez zarzutu , jedynie hamulce ba coraz więciej dają do myślenie? Auto do dzisiaj jedzi na oleju 10w 40 który jest wymieniany co 15 tys km, dbam oto aby poziom oleju był zawsze utrzymywany w górny zakresie bagnetu gryz auto ma umiarkowane zapotrzebowanie na olej jest to około 2l na 15 tys km, nie ma katastrofy z tym ale trzeba sobie o to dbać aby turbinki szlak nie trafił :O) Pamiętajcie Ziomy olej zawsze w górnym zakresie bagnetu bo jak nie to turbina to regeneracji, chciał bym jeszcze dodać ze auto jezdzi tylko autostradami do Niemiec i z powrotem i zawsze jest grzane i nigdy go nie butuje jak jest zimne, taj samo przed wyłączaniu dbam o prawidłowy proces studzenia turbiny.
NA 2000% kupił bym to auto jeszcze raz z dwóch powodów, super tanie w eksplatacji ( nie trzeba paska wymieniać ;o) ) i super niezawodne, usterki typu palenie się żarówek , popsute nawiewy, nie biorę pod uwagę. Jeśli ktoś narzeka na to auto ta albo ma 500 tys km albo ma kupuje auto z przebiegiem 100 tys km :o). To auto wam się udało :0) POZDRO DLA ZBYCHA :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli chodzi o silnik naprawdę ma bardzo wysoką niezawodność posiadam ten samochód od 3 lat i w ciągu 220 tys km była tylko jedna usterka pompa wody, silnik pracuje trochę glśno ale niczemu to nie przeszkadza. Jeśli chodzi o siągi tego silnika to powiem tak albo rybki albo akwarium, ( wysoka niezawodność - słabe osiągi ) to idzie w parze w każdej dziedzinie.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów krótka, ale biegi wchodzą idealnie , żadnych zgrzytów nie ma problemów z wbiciem wstecznego
4,0
Układ jezdny
Super tylko raz były wymieniane stabilizatory odkąd go mam ale auto jezdzi tylko pa autostradach Katowice Koln a wiem nie jest zbytnio wytłuczone.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, nie ma z tym jakich problemu
4,0
Ergonomia
Wszystko pod rekom, oryginalne radio CD działa bez zastrzeżeń , zegary super czytelne, podświetlanie działa bez problemu ( nie udalo mis ie jeszcze popsuć wyświetlacza po prawej stronie bo go nie dotykam i nie myje jak zresztą silnika :0)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy - 10 nie ciężko jest utrzymać aby było ciepło w aucie , jak auto stoi na postoju przy takiej temperaturze wskazówka z temperaturą natychmiast leci w dół - Dizel :o)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super dużo miejsca z przodu i z tylu bararznik moze byc :o)
3,0
Wyciszenie
No w aucie bylo zawsze głośno od 110 km ale teraz ma 376 km i jest tak jak było ,nie ma katastrofy, zawsze trzeba szukać pozytywów ( ciężko zasnąć w tym aucie jadąc noc z tym warkotem :0))))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZAJEBISTA- minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć do 4,7 max z laweta około 1200 km 8,5
średnie tak to 300 tys km okolo 6l teraz auto zaczyna już wiecej łykac ale tródno sie dziwić sprawność zaczyna spadać :-/ 8,5 (bez butowania )
Brak dbania o okład przeniesienia napędu rozrządu SUPER WIELKI +
5,0
Stosunek jakość/cena
Dałem za niego 3 lata temu w Holandi okolo 17 tys zł + KR i dzisiaj po 3 latach jest warte okolo 14 tys zł. Czegosz więcej ???
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
błachostki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
:) brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]