Silnik
: Przepalony przekażnik świec żarowych-po naprawie jest ok.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Po wymianie przepalonego przekażnika świec żarowych(autko nie chciało zapalać w niskich temperaturach) silnik pali za pierwszym razem,nie bierze oleju,jest wystarczająco dynamiczny.Ogólnie ok.,oby tak dalej.
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko wrzucić pierwszy bieg.
5,0
Układ jezdny
Nic mi więcej do szczęścia nie jest potrzebne.Zawieszenie komfortowe,ciche,nic nie tłucze na dziurach.Przy rozsądnej jeżdzie bezpieczne właściwości jezdne,aczkolwiek królem zakrętów w tym aucie nie zostaniesz.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja już się przydaje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem,gromadka dzieci się zmieści. ;)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślę że czasem warto zaryzykować i odwiedzić autoryzowany serwis Opla.Nie zawsze ale naprawa może wyjść taniej niż u mechanika na mieście,pomijam już fakt że naprawdę ciężko jest trafić na dobrego fachowca który nie naciągnie Cię przy pierwszej nadarzającej się okazji.W serwisie dostajesz rachunek i gwarancję na robotę a u prywaciarza sam wiesz jak jest.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dla spokoju sumienia wymieniłem pasek alternatora(wygłądał na zużyty) wraz z rolkami napinającymi(jedna z nich okropnie hałasowała).Niestety rolki są drogie ale cóż,wolałem zainwestować by mieć to z głowy.Poza tym wymieniłem akumulator ponieważ zużyły się szczotki w alternatorze przez co zupełnie padł.Wymieniłem szczotki i od tamtej pory nie narzekam na nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać,oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]