Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra G Kombi

waldekns@interia.pl, 17 lat temu
Silnik 1.7 DTI 75KM 55kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 161 tys. km
Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
JEŻELI CHODZI O SILNIK 1,7 DTI ISUZU, TO SERWIS ZALECA WYMIANĘ PASKA ROZRZĄDU PO 150 TYŚ. JA WYMIENIŁEM PO 120 TYŚ. MYŚLĘ , ŻE PRZY DOBREJ EKSPLOATACJI MOŻNA PRZEJECHAĆ 130 TYŚ. BEZ WYMIANY.OCZYWIŚCIE JEŻELI AUTO DOPIERO SIĘ KUPIŁO NALEŻY WYMIENIĆ WSZYSTKO CO WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA, OLEJ ,PASKI, PŁYNY I NIE ROBIĆ TEGO W SERWISIE. JA SWOIM AUTEM PRZEJECHAŁEM 160 TYŚ. I NIE ROBIŁEM NIC OPRÓCZ WYMIANY KLOCKÓW, TARCZ,WYCIERACZEK DO SZYB, AMORTYZATORÓW Z PRZODU I OCZYWIŚCIE WSZYSTKICH FILTRÓW CO ROKU NA WIOSNĘ. MAM BIAŁĄ ASTRĘ II ZSILNIKIEM 1,7 DCI ISUZU. REWELACJA. SPALANIE PRZY OSTREJ JEŹDZIE, ŚREDNIO 7,5 LITRA. TRZYMANIE SIĘ DROGI REWELACYJNE. PRZYSPIESZENIE - REWELACYJNE. BARDZO ELASTYCZNA I DŁUGA SKRZYNIA BIEGÓW.WIEKSZOŚĆ AUT ZOSTAJE NA SKRZYŻOWANIU Z TYŁU.PO WŁĄCZENIU KLIMY TRZEBA PRZESTRZEGAĆ ABY SILNIK MIAŁ WIECEJ OBROTÓW, CZYLI ZAMIAST DWÓJKI NIERAZ TRZEBA PRZEŁĄCZYĆ NA JEDYNKĘ I AUTO OD RAZU PRZYSPIESZA NIE DŁAWIĄC SIĘ.NA RAZIE TYLE. POZDRAWIAM. WALDEK.
5,0
Skrzynia biegów
JEŻELI CHODZI O SILNIK 1,7 DTI ISUZU, TO SERWIS ZALECA WYMIANĘ PASKA ROZRZĄDU PO 150 TYŚ. JA WYMIENIŁEM PO 120 TYŚ. MYŚLĘ , ŻE PRZY DOBREJ EKSPLOATACJI MOŻNA PRZEJECHAĆ 130 TYŚ. BEZ WYMIANY.OCZYWIŚCIE JEŻELI AUTO DOPIERO SIĘ KUPIŁO NALEŻY WYMIENIĆ WSZYSTKO CO WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA, OLEJ ,PASKI, PŁYNY I NIE ROBIĆ TEGO W SERWISIE. JA SWOIM AUTEM PRZEJECHAŁEM 160 TYŚ. I NIE ROBIŁEM NIC OPRÓCZ WYMIANY KLOCKÓW, TARCZ,WYCIERACZEK DO SZYB, AMORTYZATORÓW Z PRZODU I OCZYWIŚCIE WSZYSTKICH FILTRÓW CO ROKU NA WIOSNĘ. MAM BIAŁĄ ASTRĘ II ZSILNIKIEM 1,7 DCI ISUZU. REWELACJA. SPALANIE PRZY OSTREJ JEŹDZIE, ŚREDNIO 7,5 LITRA. TRZYMANIE SIĘ DROGI REWELACYJNE. PRZYSPIESZENIE - REWELACYJNE. BARDZO ELASTYCZNA I DŁUGA SKRZYNIA BIEGÓW.WIEKSZOŚĆ AUT ZOSTAJE NA SKRZYŻOWANIU Z TYŁU.PO WŁĄCZENIU KLIMY TRZEBA PRZESTRZEGAĆ ABY SILNIK MIAŁ WIECEJ OBROTÓW, CZYLI ZAMIAST DWÓJKI NIERAZ TRZEBA PRZEŁĄCZYĆ NA JEDYNKĘ I AUTO OD RAZU PRZYSPIESZA NIE DŁAWIĄC SIĘ.NA RAZIE TYLE. POZDRAWIAM. WALDEK.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra G Kombi