JEŻELI CHODZI O SILNIK 1,7 DTI ISUZU,
TO SERWIS ZALECA WYMIANĘ PASKA ROZRZĄDU PO 150 TYŚ. JA WYMIENIŁEM PO 120 TYŚ. MYŚLĘ , ŻE PRZY
DOBREJ EKSPLOATACJI MOŻNA PRZEJECHAĆ 130 TYŚ. BEZ WYMIANY.OCZYWIŚCIE
JEŻELI AUTO DOPIERO SIĘ KUPIŁO NALEŻY WYMIENIĆ WSZYSTKO CO WPŁYWA NA
ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA, OLEJ ,PASKI, PŁYNY I NIE ROBIĆ TEGO W SERWISIE. JA
SWOIM AUTEM PRZEJECHAŁEM 160 TYŚ. I NIE ROBIŁEM NIC OPRÓCZ WYMIANY
KLOCKÓW, TARCZ,WYCIERACZEK DO SZYB, AMORTYZATORÓW Z PRZODU I OCZYWIŚCIE
WSZYSTKICH FILTRÓW CO ROKU NA WIOSNĘ. MAM BIAŁĄ ASTRĘ II ZSILNIKIEM 1,7
DCI ISUZU. REWELACJA. SPALANIE PRZY OSTREJ JEŹDZIE, ŚREDNIO 7,5 LITRA.
TRZYMANIE SIĘ DROGI REWELACYJNE. PRZYSPIESZENIE - REWELACYJNE. BARDZO
ELASTYCZNA I DŁUGA SKRZYNIA BIEGÓW.WIEKSZOŚĆ AUT ZOSTAJE NA SKRZYŻOWANIU Z
TYŁU.PO WŁĄCZENIU KLIMY TRZEBA PRZESTRZEGAĆ ABY SILNIK MIAŁ WIECEJ OBROTÓW,
CZYLI ZAMIAST DWÓJKI NIERAZ TRZEBA PRZEŁĄCZYĆ NA JEDYNKĘ I AUTO OD RAZU
PRZYSPIESZA NIE DŁAWIĄC SIĘ.NA RAZIE TYLE. POZDRAWIAM. WALDEK.
5,0
Skrzynia biegów
JEŻELI CHODZI O SILNIK 1,7 DTI ISUZU,
TO SERWIS ZALECA WYMIANĘ PASKA ROZRZĄDU PO 150 TYŚ. JA WYMIENIŁEM PO 120 TYŚ. MYŚLĘ , ŻE PRZY
DOBREJ EKSPLOATACJI MOŻNA PRZEJECHAĆ 130 TYŚ. BEZ WYMIANY.OCZYWIŚCIE
JEŻELI AUTO DOPIERO SIĘ KUPIŁO NALEŻY WYMIENIĆ WSZYSTKO CO WPŁYWA NA
ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA, OLEJ ,PASKI, PŁYNY I NIE ROBIĆ TEGO W SERWISIE. JA
SWOIM AUTEM PRZEJECHAŁEM 160 TYŚ. I NIE ROBIŁEM NIC OPRÓCZ WYMIANY
KLOCKÓW, TARCZ,WYCIERACZEK DO SZYB, AMORTYZATORÓW Z PRZODU I OCZYWIŚCIE
WSZYSTKICH FILTRÓW CO ROKU NA WIOSNĘ. MAM BIAŁĄ ASTRĘ II ZSILNIKIEM 1,7
DCI ISUZU. REWELACJA. SPALANIE PRZY OSTREJ JEŹDZIE, ŚREDNIO 7,5 LITRA.
TRZYMANIE SIĘ DROGI REWELACYJNE. PRZYSPIESZENIE - REWELACYJNE. BARDZO
ELASTYCZNA I DŁUGA SKRZYNIA BIEGÓW.WIEKSZOŚĆ AUT ZOSTAJE NA SKRZYŻOWANIU Z
TYŁU.PO WŁĄCZENIU KLIMY TRZEBA PRZESTRZEGAĆ ABY SILNIK MIAŁ WIECEJ OBROTÓW,
CZYLI ZAMIAST DWÓJKI NIERAZ TRZEBA PRZEŁĄCZYĆ NA JEDYNKĘ I AUTO OD RAZU
PRZYSPIESZA NIE DŁAWIĄC SIĘ.NA RAZIE TYLE. POZDRAWIAM. WALDEK.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]