Jak to diesel. Typowy traktorek. Męskie brzmienie ;]
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzerzeń 222 tys. km i zero rzężenia i zacinania przy zmianie biegów.
4,0
Układ jezdny
Mógłby być mniej wrażliwy na nierówności i pochyłość drogi. Ogólnie ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba zatrzymywać się 2-3 m przed linią na skrzyżowaniu bo inaczej nie widać świateł.
4,0
Ergonomia
Gdyby nie na prawdę średniej klasy fotel dałbym 6.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Hmm! Tu też jest pewien problem z oceną, bo wentylacja jest super - ..natomiast ogrzewanie zimą da się zauważyć po 10km szybkiej jazdy lub po 20km jazdy w mieście.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń - ale trzeba pamiętać, że to nie Mercedes.
4,0
Wyciszenie
Wiatr nie szumi, natomiast słychać silnik i układ zawieszenia. Bez rewelacji ale do wytrzymania.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność rekompensuje wszystkie inne braki. 5,8 ON w mieście (a ja jeżdżę głownie w mieście )- to jest to!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]