Silnik na pewno nie zawodny i oszczędny, kulturą odstaje od oplowskiej jednostki 2.0 dti. Trochę głośny z wyraźną turbo dziurą. Jak na razie wymiana oleju, filtru paliwa i powietrza.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, czasami jedynka ciężko wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Na polskie drogi sama konstrukcja układu zawieszenia jest idealna. Tył na belce skrętnej jest niezawodny i trwały. Zawieszeniu bliżej do twardości niż do miękkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to widoczność, zgrabe autko proste kształy dobra widocznośc.
4,0
Ergonomia
Bez polotu. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima schładza latem a nagrzewnica grzeje zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]