Byłoby niezłe, solidne auto, gdyby nie katastrofalnie niewygodny fotel kierowcy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Niewiarygodnie muli na I biegu, w zasadzie to trzeba trzymać silnik na wysokich obrotach tak ok. 3 tys, i dopiero puszczać sprzęgło...Potem do setki jest już nieźle jak na niewielkiego diesla. Mozna rozbujac sie do 160, potem do 175-180 km/h to już cierpliwości i warunków trzeba...
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko OK, poza wspomnianą fatalnie zamuloną jedynką.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma sie drogi, to chyba najmocniejszy punkt tego auta. Zawieszenie idealnie dobrane, nie jest zbyt twarde, ale solidne. Wspomaganie też bardzo dobrze zrobione.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
1,0
Ergonomia
Fotel kierowcy to jest totalna porażka i nieporozumienie, siedzi sie na nim jak za karę! Niewyobrażalnie niewygodny, nie wiem jak można było dopuścić do produkcji takie coś! Już po kilkunastu minutach chce sie wręcz wyć! Żadne przestawianie nie pomaga, pomimo rozbudowanej regulacji nie da się ustawić w miarę przyzwoitego ustawienia dla kierowcy o wzroście 177cm.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, choć czasem lekko czuć ropą. W ASO jednak uparcie twierdzą,że nie ma żadnego wycieku...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W miarę OK ,ale głupio składa sie tylne kanapy (trzeba przysunac b.blisko fotele przednie do szyby).
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie, ale powyżej 130 km/h radio Siemens automatycznie robi głosniej :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na zbiorniku można przejachać 800-900 km, myślę ze jest ekonomiczny jak na mój styl jazdy :-)
3,0
Stosunek jakość/cena
Raczej OK
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lampki podświetlenia przy regulacji nawiewu - kłopotliwa wymiana żarówek. Czasem wycieka paliwo podczas jazdy i brudzi okolice wlewu. Klima wymagała uzupełnienia czynnika chłodzącego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem jeszcze :-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]