Układ elektryczny
: przepalone żarówki panelu środkowego
5,0
Całokształt
Dobre auto, niedrogie w zakupie i ekspoloatacji dla rodziny
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na Diesla pracuje przyzwoicie, rzadko przy pełnym obciążeniu silnika daje dym z rury. REwelacji z przyśpieszeniem nie ma, ale do sprawnego poruszania się w zupełności wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
nie haczy, wybieranie biegów poprawne, czego chcieć więcej
4,0
Układ jezdny
wystarczająco sztywne i odpowiednio komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Całkowicie bez zastrzeżeń. Widoczność do przodu i tyłu poprawna.
4,0
Ergonomia
Dobre rozmieszczeni przełączników, niestety nudny design.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i klimatyzacja są w porządku. Niestety zimą samochód bardzo długo się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca przestrzeń dal rodziny w modelu 2+2
4,0
Wyciszenie
Jak na Diesla wystarczające, jazda w trasie z prędkością 140 zaczyna być już męcząca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tej wielkości samochód- spalanie jest b.dobre, koszty eksploatacyjne są na niskim poziomie - duży wybór części zastępczych
5,0
Stosunek jakość/cena
wspaniałe auto za rozsądne pięniądze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalone żarówki panelu środkowego ...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było poważnych usterek jak na razie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI 80KM 59kW
[l/100km]