Silnik
: Toporny i mało elatsyczny ale niesamowicie oszczędny i niezawodny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny, ale niezawodny. Wolno wchodzi na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Przy 200.000 km są już drobne luzy ale biego wchodzą bez problemów, dokładne prowadzenie drążka.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Zdecydowanie za szerokie boczne słupki, co powoduje, że kiedy skręcasz w lewo, na drogę z przejściem dla pieszych musisz się delikatnie wychylić, żeby kontrolować je przez cały czas. Widoczność w pozostałych kierunkach - bez zarzutów. Auto jest dość kanciaste i łatwo wyczuć jego narożniki.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka - jeśli chodzi o przełączniki. Zdecydowanie za mało podręcznych schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za szeroki panel środkowy, co powoduje, że musisz opierać o niego przez cały czas prawą nogę, co jest dość niekomfortowe szczególnie latem ;)
2,0
Wyciszenie
Duży hałas od silnika, szczególnie powyżej 2500 obr/min. Przy prędkościahc przekraczających 120 km/h dochodzą jeszcze wyraźne szumy wiatru na kanciastej karoserii.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w mieście równe 6l/100km, w trasie przy prędkościahc rzędu 130-150 km/h około 6,5-7l, przy stałych prędkościahc 70-90 km/h ok. 5-5,2l.
Ceny częsci zamiennych dość niskie, a naprawy łatwe i tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobe usteki w instalacji elektrycznej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI 80KM 59kW
[l/100km]