Inne
: W tym szmelcu nic pozytywnie nie zaskakuje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wycieki, bierze olej, leci sonda lambda
Karoseria
: Rdza
Zawieszenie
: bardzo nietrwałe, lecą drążki
1,0
Całokształt
Całokształt: wyjątkowy szajs z porównaniu z Hondą Accord.
Wrażenia
1,0
Silnik
Dotąd poleciały: uszczelka na wale korbowym (bardzo kosztowny demontaż skrzyni), poduszki silnika, sonda lambda,
3,0
Skrzynia biegów
Po 100tys. km padło takie gówienko-zapadka i dźwignia latała jak se chciała. Potem padł taki elektromagnes i nie można było wyciągnąć kluczyka ze stacyjki - świetny prezent dla złodzieja.
1,0
Układ jezdny
Padają tulejki gumowe i hałasuje na dziurach, drążki stabilizatorów i samochodem telepie po całej drodze. Padają łożyska i kosztowna wymiana całej piasty. Zrywa się linka ręcznego hamulca, zapiekają się cylinderki hamulcowe z tyłu.
Komfort
3,0
Widoczność
Powiem tak. Hondą Accord dojechałem do Świnoujścia 700km bez problemu. Tym szajasem oplem musiałem 3 razy stawać bo plecy nie wytrzymywały. Taki to komfort.
3,0
Ergonomia
Zwykle chla paliwo, trochę mniej tylko z górki i z wiatrem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze - jak nie ma mrozu. Chłodzi dobrze - jak jest zimno. Oto opel.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasnota w porównaniu z Hondą Accord.
Z tyłu masakra dla pasażerów.
1,0
Wyciszenie
To jest najlepsze: spróbujcie na autostradzie sie rozpędzić do 120km/h. Od hałasu łeb wam odpadnie przy samej d.
Do tego chamskie plastiki kokpitu co brzęczą i skrzypią.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od 200tys. km przebiegu a nawet wcześniej rozpoczyna sie planowe zużycie - zaczyna sie sypać wszystko. Stale sie siedzi w serwisie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Bezwartościowy szmelc, cza być chorym że toto kupić.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Leci wszystko, wycieraczki nie zatrzymują sie na swoich pozycjach, leci drugi tłumik, rdzewieje blacha, szczególnie w nadkolach tylnych i wszędzie tam, gdzie są nazakładane plastiki/chlapacze bo one ocierają i zdzierają lakier. Pęka tapicerka siedzenia kierowcy, pada sterownik klimatyzacji, bo jest w chorym miejscu - w przednim nadkolu i leci na niego błoto i sól. Pękają gumy układu chłodzenia, po uruchomieniu latają obroty góra-dół, zasyfia się przepustnica mimo nowego filtra powietrza i od razu wyświetla kontrolka awarii silnika, korek spustowy miski jest tak nisko że wjeżdżacie na krawężnik i se go urywacie i wtedy macie miskę do wymiany, bierze olej, pada ogrzewanie lusterek.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]