Układ elektryczny
: komputer sterujący - na dobre pomogla wymiana na inny
Karoseria
: w 2014 zaczęły rdzewieć nadkola.
Zawieszenie
: łączniki drążków
4,0
Całokształt
praktyczny, tani, bezawaryjny. wygodny. pojemny
ale nie do sportowej jazdy. rzekłbym nawet, ze ten samochód jest wyrozumiały, nawet jak się o niego nie dba.
Wrażenia
5,0
Silnik
cały niemalże przebieg na gazie (zagazowany przy 40 tys. km.) palił srednio 7-7,5 litra gazu na 100 km. teraz dobija do 8, ale zaznaczam, ze nie naprawiałem nic w silniku ani w instalacji gazowej (ma 10 lat) . gaz z tesco (jak tankuje na bp, jade 5-10%dalej na zbiorniku)
4,0
Skrzynia biegów
raz zablokował się drążek skrzyni biegów. zanim dotarłem do mechanika, odblokował się.
4,0
Układ jezdny
gdy dbałem o opony, auto całkiem nieźle trzymało się drogi. Szybko pokonywane zakręty nie przerażały. Dziś samochód jest wiekowy, więc nie szaleję, a i opony raczej są nienajlepsze, więc różnie bywa.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
było doskonale, ale od kilku lat auto często ma zaparowane szyby w środku w okresie jesienno zimowym. po wymianie na nową tylnej szyby pojawił sie ten problem, ale go nie usunąłem. brak czasu. auto codziennie jezdzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali srednio 6 l benzyny i 7,5 litra gazu na 100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psują sie drobiazgi. najbardziej upierdliwy - włącznik wstecznego światła. raz to naprawiałem, a potem machnąłem ręką
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kupiłem to auto z wadliwym komputerem, i dopóki nie trafiłem na mądrego mechanika, naprawy przez niedoświadczonych fachowców były i drogie, i denerwujące (np. wymieniał moduł zapłonowy i dopiero okazywało siię, ze to nie moduł nawalił, a kondensator w komputerze). po wymianie komputera jakies 150 kkm. silnik po prostu działa.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 8V 75KM 55kW
[l/100km]