Silnik
: Bardzo dobre przyśpieszenie jak na 90 KM i ok 1400 kg wagi do uciągnięcia.
Przy 4 osobach z bagażami i rowerami na dachu - lekko mułowaty ale na wakacje nie jeździ się codziennie.
5,0
Całokształt
Samochód kupiłem fabrycznie nowy w 11/2008 r. za ok 43 000 PLN, po ponad 5,5 roku eksploatacji mogę powiedzieć - ASTRA to był strzał w dziesiątkę!
Samochód serwisowany 1 raz w roku, przegląd ok 600 zł. Praktycznie bezawaryjny samochód, jedynie paliły się żarówki i mały problem z instalacją gazową po przejechaniu 80 tys. na gazie - koszt naprawy 600 zł.
Teraz kupiłem nową Astrę IV - 1,4 turbo 140 KM - zobaczymy czy też będzie tak cudownie
(bezawaryjnie i tanio)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny i oszczędny. Brak awarii, lekkie zużycie oleju ale nie uciążliwe.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjne prowadzenie, idealny samochód na polskie dziury, radzi sobie nieźle.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, jak dla mnie idealnie
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, bardzo fajne schowki, super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dosyć miejsca dla 4 osób + bagaże.
4,0
Wyciszenie
Pokrywa silnika bez wygłuszenia ale praca silnika przyjemna - do 120 km naprawdę super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najlepszy samochód jaki miałem, 600 zł / rak przeglądy + normalne wymiany tarcze/klocki i inne taki drobiazgi
5,0
Stosunek jakość/cena
10 na 10 możliwych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Paliły się żarówki non stop, na postojowych włożyli 24V a H7 średnio co 2-3 miesiące do wymiany. To w zasadzie największy problem z tym samochodem ;=)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Nigdy nie stanąłem na drodze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]