Silnik jest mega dobry do tego nadwosia(3D) można dobrze pośmigać i gdy tylko sie chce to oszczędzać.. minus to spore wibracje, ale da sie przeżyć..
4,0
Skrzynia biegów
Cudów nie ma, ale da sie jezdzić.. po wiekszym przebiegu sore luzy..
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma sie drogi, choć przy śliskiej nawierzchni ciężki przód odjeżdża.
Komfort
5,0
Widoczność
lusterka nie za małe, dużo widać. Do tyłu nie ma problemu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik daje rade. Szybko chłodzi tak \"mały\" samochód. Zimą po ok 5-10 min już leci ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu bardzo dobra. z Tyłu troche gorzej ale osoby o wzroscie 170-180cm nie narzekały.
4,0
Wyciszenie
Jest to wersja sportowa, wiec jest troche głośniej. ale tak do 130-140km/h spokojnie mozna jechać beż zbędnego hałasu. przy prędkości 200km/h słychać szum wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chodzi o spalanie to jest malinka. Na trasie do 120km/h- średnie 5-5.5l(bez eko-drivingu) gdy sie chce poszaleć a jest czym na trasie 6 nie przekroczyłem jeszcze, a nie raz jechałem w granicach 200km/h. Miasto różnie w zależności od korków i od szybkości nagrzania sie silnika. od 6-7l. Spory silnik ma lekko przy takiej masie auta (3 drzwiowa wersja) Naprawy nie drogie, części ogólnie dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem czy za tą cene bym dosta coś leszego. Golf 4 to inna bajka, za dużo tego jeździ po naszych drogach a astra 3d irmscher rzadko spotykana.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI 125KM 92kW
[l/100km]