pracuje dobrze , przejechałem 120 tys. bez usterek teraz przy 150 tys. na wyższych obrotach traci moć - jadę do serwisu
5,0
Skrzynia biegów
wszystko w porządku biegi wchodzą bez przeszkód
5,0
Układ jezdny
bez zadnych problemów
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu ok, lusterka ok, tył dobrze
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, sterowanie w kierownicy radiem, komputerem i zmieniarką super.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja tak sobie szczególnie dla pasażerów z tyłu, ogrzewanie OK szybko sie nagrzewa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
osoby z tyłu troche mało miejsca, ta na środku tragedi
3,0
Wyciszenie
turbodisel to słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7 litrów miasto/ trasa ok6,4/ trasa ekonomicznie 5,8
przeglądy jak to w OPLU dla mnie za drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że ten samochód bez wiekszych napraw przejedzie 300 tys km ale już nie ja , bardzo duża moc silnika może bez problemu ciągnąć przyczepę, trochę denerwują komunikaty komputera- zmień klocki, dolej płynu, bez uzupełnienia komunikat cały czas sie pojawia
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej wszystko w porządku
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wiem dlaczego przy 120 tys. odkręciła sie śruba mocująca chłodnicę i mocowanie przebiło ją, w serwisie oczywiście że puknąłem dzwon a nic takiego nie miło miejsca ( może sami odkręcili ) naprawa w serwisie 1800 zł bolało
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]