Kupiłem go w 2017 za 4tysiace. Nie wyobrażam sobie lepszego auta za tą cenę. Oczywiscie pod względem poruszania się bo przyjemnie się jeździ choćby droga ekspresowa bo mam wersje z tempomatem i jadąc 120km/h nie jest głośno. Auto jest super mało awaryjne, jedynie co mnie denerwuje to mam błotniki od rdzy i progi. Z minusów to trochę się powoli zbiera z niskich obrotów, szczególnie na zimnym trzeba długo potrzymać pedał gazu za nim ruszy, żeby zrobić odcinke na biegu jałowym musiałbym z 2.5s przytrzymać pedał gazu. Wydaje mi się, ze mam kolektor zawalony. Poza tym spod egra się poci ale to chyba normalne w starych dieslach. Litr oleju pije na jakieś 4tysiace km. No cóż stare auto ale jestem z niego bardzo zadowolony mimo wszystko. Pilnować rdzy i wymiany oleju z filtrami. Nie cisnąć na zimnym wysoko, ja jeżdżę nie przekraczając nigdy 3tys obrotów i silnik odwdzięcza swoją bezawaryjnością. Posiadam w rzadkim kolorze asterke, odznacza się trochę wśród srebrnych rowniesnikow. Niedługo będę sprzedawal wymieniając na jej młodsza siostrę. Auto ma słabe opinie ze względu na wadliwa pompę, ja na szczęście nie miałem żadnych problemów z nią.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Super na tą cene
3,0
Karoseria
Słabo, rdza łapie szybko.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]