Obalając wszystkie mity na temat korozji Opla - ani grama rdzy!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak na swój segment w latach jego produkcji to całkiem całkiem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3 drzwiowy Hatchback - dla dwojga wspaniały! Auto rodzinne - wiadomo!
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód podróżował w 80% na trasie - spalanie bajeczne 4,7-5,0 przy prędkości 130-150 km/h, w cyklu mieszanym 6,0-6,3. Części eksploatacyjne wymieniane na bieżąco, klocki i tarcze z górnej półki na autostrady - do 600 złotych komplet PRAWA-LEWA PRZÓD. Bardziej wymagająca była wymiana sprzęgła przy przebiegu 320 tys. km - koło jednomasowe zaczęło o sobie dawać znaki przy 300 tys. km ze względu na to, że samochód tygodniowo robił ok. 2 tys. km zobowiązany byłem zrobić to niezwłocznie - 800 złotych materiał + robocizna. Mimo to uważam, że samochód jest bardzo oszczędny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wypadały drobne usterki, napinacz linki hamulca ręcznego, rezystor dmuchawy wentylatora, rozszczelnienie układu klimatyzacji,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od 226 000 km - 346 000 km - żadna nie miała miejsca.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]