Silnik
: ekonomiczny, żwawy , mało awaryjny , przebieg 182tyś orginalny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: bez wad konstrukcyjnych
Przeniesienie napędu
: skrzynia jak jest zimna to haczą biegi
Zawieszenie
: amprtyzatory wymieniałem po 170 tyś
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Pamiętajcie o wymianie filtrów i oleju co 15tyś kilometrów.Osobiście mam 182tyś i olej 0w40 Mobil.
Do kolejnej zmiany dolewam zaledwie 0,5 litra oleju.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik potrzebuje zmiany biegów na momencie obrotowym jakim dysponuje a gwarantuje wam małe zużycie paliwa tradycyjne mulenie nic wam nie pomoże w oszczędności a wręcz zasyfi zawór EGR.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]