Silnik
: spalanie. nie wierzylem ze moze byc tak niskie
4,0
Całokształt
tanie w eksploatacji autko. polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dość głośno klekocze, zwłaszcza zimny. zaczyna dobrze ciągnąć od 1500 obr/min (ok 90% max momentu obrotowego). bierze dosc duzo oleju. brak problemow z pompa czy turbina. dolewam do kazdego tankowania kleen flo-dodatkowy srodek smarny.problemy z pompa wynikaja z jej zacierania sie (kiepski ON).
jak potrzeba wyprzedzic to jest czym przycisnac. wiadomo to tylko 100KM ale mozna sie żwawo poruszac po drogach
4,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana. dziala bezproblemowo
5,0
Układ jezdny
ok, przez 150tys km po polskich drogach kilka razy wymiana koncowek drazka kierowniczego i lacznikow stabilizatorow. czesci smiesznie tanie i kazdy mechanik to zrobi
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dlugo sie nagrzewa w zimie. termostat wymieniony i nic sie nie poprawilo. ten typ tak ma
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczajaca
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak ktos ma cierpliwosc to zejdzie ponizej 5 L/100km (trasa/miasto 50/50) max 90kmh i podstawowe zasady eco drivingu. normalna jazda ponizej 6L/100km-lato czy zima obojetnie (trasa/miasto 50/50). maksymalne zuzycie raz 6,5- bardzo szybka jazda na autostradzie. hint: warto dbac o stan techniczny wtedy zuzycie paliwa jest mniejsze.dla ekonomicznej jazdy jak to w dieslu nalezy trzymac obroty do 2000.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
klimatyzacja. 3 razy naprawa w kolejnych latach i porazka. ale to zasluga naszych fachofcow...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]