Samochód sprowadzony z Niemiec z serwisowane w Oplu z oryginalnym przebiegiem właściwie niezniszczalne OPEL produkując ten samochód chyba się pomylił bo zarabił u mnie tylko na klockach hamulcowych i to raz i jeżdzę lejąć ropę i wymieniając olej i filtry teraz na wiosnę muszę zrobić hamulce zawieszenie jak nowe. Piszę bo nie mogę uwierzyć w to co wypisujecie o awaryjności tego samochodu chyba że wymieniacie olej i filtry jak się zepsuje albo kupujecie z przebiegiem już 400000km i przekręconym licznikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
W kabinie słychać go tylko gdy stoi w czasie jazdy czym szybciej tym ciszej
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi ciężko ale chodzi bezawaryjnie
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma drogi trzeba mieć talent żeby wypaść z zakrętu,troszkę trzepie na dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest jak jest każdy widzi ale czujniki cofania zbędne
4,0
Ergonomia
14 godz. z nad morza i prosto do pracy to chyba niezle
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetnie grzeje a w lecie świetnie chłodzi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę ciasno ale można narzekać tylko przy wsiadaniu w czasie jazdy wysoko uniesione nogi nie męczą sie w czasie jazdy
5,0
Wyciszenie
spoko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużcie paliwa podałem do osobistei interpretacji. Przegląd z wymianą elementów eksploatacyjnych co 30000km 450 do 500zł
5,0
Stosunek jakość/cena
To moja 2 astra poprzednia jeżdzi u znajomego ma 240000km i też rano pali i wieczór gaśnie tylko że benzyna, również bezawaryjna.
Pozdrawiam wszystkich mobilków
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie chłodzę turbiny po dłuzszej jeżdzie bo nie mam czasu ale regularnie wymieniany olej chyba dobrze o nią dba bo tylko gwizda,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z przebiegiem 159000 nic nie naprawiałem poza przeglądami i paliwem zero wydatków