Karoseria
: Auto ma 8 lat i jedynie znalazłem 2 lub 3 kropeczki rdzy.
4,0
Całokształt
Posiadam to auto już 7 lat. Kupiłem go okazyjnie jako roczne. Miało wtedy 25 tys. przebiegu. Od tego czasu najpoważniejszą usterką była awaria przepływomierza (wtedy 500 zł). Poza tym standardowe elementy eksploatacyjne. Uciązliwe było ciężkie odpalanie przy temp. 5-20 stopni, lecz po zapoznaniu się z forum zostało rozwiązane w cenie 10 zł. Silnik troszkę słaby, mało elastyczny, dostaje mocy jak załącza się turbo. Ogólnie jak ktoś może kupić zadbany samochód to szczerze polecam. Chciałbym go już zmienić bo wygląd już ma dość toporny ale szkoda mi tego autka, tym bardziej że jest praktycznie bezawaryjny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik troszkę mało elastyczny, po włączeniu turbiny dostaje kopa. Ogólnie te silniki mają problemy z odpalaniem w średnich temp. powietrza co jest uciążliwe lecz mozna ten problem banalnie prosto rozwiązać - kosztem 10 zł.
Silnik troszkę zaczał się pocić ale w oplu powiedzieli ze disle tak maja. Nie zauważyłem by ubywało oleju, tzn. normalne ubytki eksploatacyjne.
5,0
Skrzynia biegów
pracuje pięknie, bez problemowo
5,0
Układ jezdny
mam wersje sport, jest twarda ale na zakrętach trzyma pięknie. Bez awaryjna.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Ogólnie wszystko jest OK, ale zawsze chce się lepiej.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzawanie zaczyna działać po przejechaniu 10 km. To troszkę za duzo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Pomimo silnika Diesla w środku względna cisza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6,5 l/100 km. Troszkę dużo jak na diselka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. Nie mam co tu napisać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie co się uszkodziło w tym samochodzie to przepływomierz. Po za tym brak problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]