Zawieszenie
: dobre wyciszenie, żadnych odgłosów mogących świadczyć o poluzowanych elementach.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo przyjemne wrażenia, ładne przyspieszenie, posiadam wersję njoy motorsport.
5,0
Skrzynia biegów
ten model ma czterobiegową skrzynię automatyczną, sama przyjemność, chociaż przy prędkości przekraczającej 120 km/h w aucie robi się dość głośno, ale to też efekt diesla. zmiany biegów niemal nieodczuwalne, bardziej widoczne na obrotomierzu i słyszalne na podstawie pracy silnika.
4,0
Układ jezdny
krótki rozstaw kól przód - tył nie daje zbytniego komfortu na nierównościach, ale za to na zakrętach i równych nawierzchniach sprawdza się sportowe zawieszenie
Komfort
3,0
Widoczność
niezawielkie wnętrze to i okna podobne.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwulitrowy disel ale w automacie - mile się rozczarowałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu całkiem nieźle, z tyłu nikogo nie wożę.
3,0
Wyciszenie
jak na dwulitrowego diesla da się wytrzymać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
napraw jeszcze nie dokonywałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 101KM 74kW
[l/100km]