Pierwszy fakt jest taki, że nie mogłem być pewny przebiegu samochodu kupując go przy 200tyś. Prowadzi sie bardzo dobrze, nie jest ciężko doprowadzić go do bardzo dobrego stanu, z wyjątkiem awarii osprzętu diesla. Mam na myśli układ paliwowy- o tyle o ile turbina jest solidna, wtryskiwacze również, to pompy wtryskowe psują się dosyć szybko. Ponadto obudowa filtru paliwa jest bardzo leciwa w wykonaniu, a wszystkie naprawy pod tytułem układ paliwowy są bardzo kosztowne. Na plus zasługuje jakość karoserii, układ jezdny, brak problemów ze wspomaganiem. Kolejny minus to brak wygody we wnętrzu, fatalne fotele w porównaniu z solidniejszymi i wygodniejszymi u starej poprzedniczki.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]