Mało precyzyjna i brakuje 6 biegu. Na prawdę bardzo często się Łapię, że przy 110-120 słysze, że silnik pracuję na wysokich obrotach i odruchowo chce zmieniać bieg, tylko że już nie ma kolejnego :)
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie słupi z przodu ograniczają widoczność. Z tyłu słupki są jeszcze potężniejsze i wydaję mi się, że powinna się znajdować w nich szybka, ale idzie się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba dbać i filtr kabinowy i często wymieniać, bo szyby lubią parować.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo, ale na dłuższą trasę podróz jest męcząca. Moja najdłuższa trasa to 1700 km do anglii i muszę przyznać, że pasażerowie mieli bardzo męczącą podróż. Ja jako kierowca narzekałem tylko na brak tempomatu i niewygodny fotel
3,0
Wyciszenie
Klekot silnika przebija wszelkie wyciszenia. Tego raczej nie da się wyciszyć, ale niezawodność i spalanie zacierają złe wrażenia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zazwyczaj jest to 6l na 100km w trybie mieszanym. W trasie poniżej 5 ale ile to nie wiem bo nie mam kompa pokazującego spalanie. Mój rekord to 1050km na jednym zbiorniku zalanym pod sam korek i jeszcze rezerwa się nie zaświeciła nawet ale już niedaleko było. Myślę, że przy 1100 by się zaświeciła
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze wszędzie dojedzie. Nie zdażyła mi się awaria, która unieruchomiłaby auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]