uniwersalny samochód rodzinny na średnie trasy, mało awaryjny, wytrzymały model na nasze warunki czyli odporne zawieszenie, ekonomiczny silnik, karoseria bez korozji(ocynk)
Wrażenia
4,0
Silnik
bez plusów i minusów, kupując trzeba mieć świadomość jaką moc silnika się kupuje i czego można oczekiwać...dość uniwersalnie na poruszanie się zarówno po mieście jak i w trasie. W temp powyżej 5-10 St.C problemy z odpalaniem (świece grzeją do 4 st.C) , w czasie silnych mrozów bez problemu.
3,0
Skrzynia biegów
\"twarda\" jedynka, pozostałe do zaakceptowania
4,0
Układ jezdny
odporny na złą jakość dróg,dobrze \"trzyma się\" drogi, dobre wspomaganie, wrażliwy na boczny wiatr
Komfort
3,0
Widoczność
bez większych uwag, z racji rodzaju nadwozia nieco gorzej do tyłu.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, wskaźniki i przełączniki widoczne z łatwym dostępem
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
o ile parujące się szyby da się znieść to niewydolności ogrzewania nie, po prostu jest zimno, długo się nagrzewa, wielkie rozczarowanie.....
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość swobodnie dla 4 dorosłych osób.
3,0
Wyciszenie
średnio 3 z plusem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w normie dla klasy, spodziewałem się że da się przy spokojnej jeździe zejść poniżej do średniej 6l/100 - w moim egzemplarzu nie...
ceny części a właściwie ich zamienników bardzo niskie, koszty przeglądów niewielkie, oczywiście omijając szerokim łukiem serwis.
wielki plus za łańcuszek rozrządu.
4,0
Stosunek jakość/cena
wzorowo nawet przy starszych egzemplarzach,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niewielki wyciek oleju z turbiny, żarówki świateł zewnetrznych - wymieniłem kilka sztuk, dokupiony moduł sterujący świecami poprawił odpalanie, reszta wynikała z normalnej eksploatacji,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]