Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra G Hatchback

Samson, 13 lat temu
Silnik 2.0 DI 82KM 60kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Astra G Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
2,92
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Skomentuj tę usterkę...
Układ elektryczny : Skomentuj tę usterkę...
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Przez okres dwóch lat było niby wszystko ok, poza jakimiś drobiazgami. Oczywiście systematycznie wymieniałem olej, klocki i świece. Silnik w tym modelu jest beznadziejny. Wieczne kłopoty z lampką silnika, sygnalizującą kolejne defekty, (zaznaczam, że gdy lampka silnika sie zapala, komputer odłącza turbine, czyli moc spada o połowe, a spalanie paliwa wzrasta z 6 do 10 listrów na 100km!). Zaczeło się niewinnie od awarii - turbiny. Koszt naprawy ok 700zł. Następnie EGR, przepływomierz i wiele innych "drobiazgów", których nie sposób zliczyc. Na końcu okazało się że ten model ma wadę ukrytą w postaci psującej się pompy,(wymiana co 100.000km).Padło niestety na mnie. Oczywiście, zanim geniusze w zakładach odczytali ten błąd, wymieniłem po drodze połowę silnika. Okazuje się że regeneracja pompy kosztuje ok 1.600 zł. Używanej nie zamontujesz, ponieważ z programowaniem jest duży kłopot. A nowa pompa + programowanie, to koszt ok 8000zł.!!! Szok? To wszystko mało. Uwierzcie. Nawet gdy dbasz o to auto, to i tak szykuj się na wydatki.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik w tym modelu jest beznadziejny. Wieczne kłopoty z lampką silnika, sygnalizującą kolejne defekty, (zaznaczam, że gdy lampka silnika sie zapala, komputer odłącza turbine, czyli moc spada o połowe, a spalanie paliwa wzrasta z 6 do 10 litrów na 100km!). Zaczeło się niewinnie od awarii - turbiny. Koszt naprawy ok 700zł. Następnie EGR, przepływomierz i wiele innych "drobiazgów", których nie sposób zliczyc. Na końcu okazało się że ten model ma wadę ukrytą w postaci psującej się pompy,(wymiana co 100.000km).Padło niestety na mnie. Oczywiście, zanim geniusze w zakładach odczytali poprawnie ten błąd, wymieniłem po drodze połowę silnika. Okazuje się że regeneracja pompy kosztuje ok 1.600 zł. Używanej nie zamontujesz, ponieważ z programowaniem jest duży kłopot i nie wiesz jaki miała przebieg. A nowa pompa + programowanie, to koszt ok 8000zł.!!! Szok? To wszystko mało. Uwierzcie. Nawet gdy dbasz o to auto, to i tak szykuj się na wydatki. Zawiodłem się strasznie!!!

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Astra G Hatchback