Silnik rewelacja. Jak na to auto 82 km w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy w miescie a niewysilona jednostka pomimo to zadowala sie średnio 6.7 l ON/100 km. Silnik elastyczny. Jedyna jego wada to stosunkowo głośna praca powyzej 110km/h
3,0
Skrzynia biegów
Lekkie trudnosci przy wrzucaniu 1-ki, zwłaszcza po nocnym postoju pod chmurka w zimie.
5,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi jak przyklejona. Pozwala na naprawde dynamiczne pokonywanie zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Pogłoby być lepiej z widocznościa do tylu. Niewatpliwie zgrabna sylwetka zostala okupiona pogorszeniem widoczności przez klape bagażnika.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to ople. lubia parować a poza tym wszystko super. Zalecam wymieniac filtr kabinowy raz na rok. Koszt 20 zł, 15 minut roboty a różnica ogromna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 188cm wzrostu i nie mam żadnego problemu z zajmowaniem miejsca. Nawet nie ma potrzeby odsuniecia fotela do samego końca. Przy dłuższej trasie irytuje szeroka kolumna przy kolanie. Ale teraz to wiekszosc aut tak ma.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechalem autem do tej pory 30000 km nie znam jego przeszlosci jesli chodzi o usterkowosc. Mi w tym czasie przydazyl sie jedna powazna usterka. Auto nie odpalalo po nocnym postoju. Trafilem na niby \"fachowca\" z autoservice Boscha w Poznaniu. który wymieniał po kolei świece, czujnik temperatury silnika i przepływomierz. Kwota napraw rosla w oczach a usterka nie ustepowala. Kiedy zaczal przebakiwac o ewentualnej koniecznosci wymiany pompy paliwa (koszt ok. 2500zl) zabralem auto czym predzej od niego i zaprowadzilem do innego mechanika. Ten szybko wykryl, ze problemem byly przewody paliwowe i po kilku dniach i za kilkaset zlotych a nie kilka tysiecy auto bylo naprawione.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]