niby tylko 82konie, i dezel i ponad 200 000km ale jest naprawdę przyzwoicie, od 1800-1900 obr/min już ślicznie przyspiesza. Nie ma problemu z dojściem do 170km/h
4,0
Skrzynia biegów
spoko
5,0
Układ jezdny
jak ma zadbane zawieszenie to jedzie jak po szynach
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu spoko, do tyłu , to hatchback z wysoką ale krotką dupą wiec kłopotliwe moze przy pierwszych 2-3 cofaniach
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką więc nie ma sie co czepiać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja urywa łeb gdy jest na max - jak sie na czas wymienia filtr pyłkowy, grzanie tu gorzej bo to dezel i nagrzewa sie wolniej w zimie po kilku kilometrach jest ciepło w środku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 186cm wzrostu i ok 100kg wagi regulowany fotel i kierownica. miejsca aż nadto. z tyłu nie jeżdżę czasmi wrzucę tam żonkę do dzieciaków w fotelikach jeszcze nie narzekła
4,0
Wyciszenie
jak na dezla to dobrze w zimie puki nie złapi temperatury to jest głośniejszy to o silniku,
powyżej 140km/h nie ma nieprzyjemnych odczuć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam raczej cięższą nogę, na trasie miesci się w 5 przy 3osobach i bagaż. jak dużo jeżdżę po mieście (remontowany kraków) to podchodzi pod 8.
tago opla naprawi prawie każdy niegłupi mechanik, puki co odpukać, same eksploatacyjne podzespoły w przyzwoitych cenach.
4,0
Stosunek jakość/cena
dla mnie ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko dział poza jeb...... wyświetlaczem od radia działa jak chce a jak nie to nie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic poza tym że padł przepływomierz z nienacka za 300PLN ale do domu dało sie dojechać tyle że bez turbo. no wtedy to jest muł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 82KM 60kW
[l/100km]