Silnik fajny, bardzo cichy a kultura pracy na bardzo duzym poziomie. Z elastycznością na bakier... ale chyba dlatego że mam zepsuty przpływomierz! Dlatego ocena nie będzie zbyt obiektywna. V max jak narazie 170 km/h... moze by dociągło do 180. PERFEKCYJNIE ciągnie od 3 tys obrotów. Ogolnie silnik git, bo z Isuzu, nie Opla. Bardzo wytrzymały jest:) TEz daletego nie bałem sie kupic z przebiegiem 140 tys km. Polecam ;) Dodam cos konkretnego po wymianie przepływomierza. aaa... i mało pali :D
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo długie biegi. Moze dlatego elsatycznośc trochę słaba! Ale ogólnie precyzja wyśmienita:)
5,0
Układ jezdny
Mm... o to chodzi:) PIeknie sie jedzie na aluskach 15" i opnkach 195! Prowadzenie perfekcyjne wręcz!
Komfort
4,0
Widoczność
Wszędzie spoko, ale to tyłumogłoby być lepiej!
5,0
Ergonomia
Może bez polotu, ale pożądnie:D Fajna, wielofunkcyjna kierownica, wygodne fotele, mimo wersji 3-drzwiowej fajnie się wchodzi do tyłu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo iż nie ma klimy, jest git:) Szyberdach sie przydaje!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę przesiadając się z Seicento stwierdziłem: to jest to!
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla to wymiata.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MMMMM! Głównie dlatego kupiłem własnie to auto! A części w dobrej cenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
4,300 E za 2000 ok w dieslu z dobrym wyposażeniem:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zapeszam. Na samym początku muszę ten przepływomierz wymienić, rozrząd, filtry i olej. Lecz jaksie kupuje używkę to prawie zawsze trzeba to wymienic!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
... auto 3 dni:P
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]