Silnik
: Jedyną wadą jest to że lubi olej spalać, przy ostrzejszej jeździe 0,4 l/1000km, ale podobno ten typ tak ma
Karoseria
: Rdzewiejące tylne nadkola.
4,0
Całokształt
Ogólnie bardzo przyzwoite auto. Jak ktoś lubi spokojną jazdę to mogę polecić ten samochód.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik głośny i mułowaty, ale za to bezawaryjny, przez 3 lata nigdy nie zawiódł.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo ładnie wchodzą.
4,0
Układ jezdny
Dosyć twarde zawieszenie, ale ogólnie w porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, ale żadnej rewelacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre, ale klimatyzacja mało wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, ale za to z tyłu bardzo dobrze, super wyprofilowana kanapa.
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik i opony dość intensywnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 3 lata mojej eksploatacji nigdy nie udało mi się spalić powyżej 6l/100 km. ogromny plus za ekonomikę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łączniki stabilizatorów wymieniałem 3 razy przez 50 tys km i kupowałem z górnej półki, zablokowała mi się tylna klapa, musiałem przy zamkniętym bagażniku ściągać tylną tapicerkę i dostawać się do zamka, kiepski silnik wycieraczek przednich, przepaliły się żarówki podświetlania pokręteł, przerdzewiał przewód hamulcowy tylnego koła. No i na koniec korozja tylnych nadkoli, strasznie je ruda jadła :/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie w trasie Asterka nie zawiodła.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]