Zawieszenie
: BARDZO TRWAŁE ( A WCALE NIE OSZCZĘDZANE) I EKONOMICZNOŚĆ MAX 6,6 L PRZY JEZDZIE W TRASIE OK 140-160 Z KLIMA I SZYBKO PO MIESCIE
4,0
Całokształt
W SUMIE DOBRE AUTO
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo elastyczny, i w miarę cichy
3,0
Skrzynia biegów
dobra długość biegów (praktycznie jak w benzynie), trzeba podwójnie wciskać sprzegło żeby wsteczny wchodził bez zgrzytu (serwis bezradny)
5,0
Układ jezdny
jak na fabryczne zawieszenie nie ma sie czego przyczepić, choc wolałbym nieco twardsze (a ponoć ople uchodzą za twadre),
A CO GODNE PODKREŚLENIA - NIESPOTYKANA WRĘCZ TRWAŁOŚĆ ELEMENTÓW ZAWIESZENIA - NIC JESZCZE NIE WYMIENIAŁEM (OPRÓCZ KLOCKÓW) -71 TYS KM, JAZDA 75% MIASTO (WIADOMO DZIURY) I 25%
Komfort
4,0
Widoczność
BEZ ZASTRZEŻEŃ
4,0
Ergonomia
JAK TO OPEL WSZYSTKO POD RĘKĄ, BRAK PODŁOKIETNIKA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
I KLIMA W PORZĄDKU I OGRZEWANIE OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W MOJEJ WERSJI BRAK REGULACJI POŁOŻENIA KIEROWNICY , WYSOKOŚCI I NACHYLENIA SIEDZISKA - ALE DA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ, MIEJCA W MIARĘ SPORO, DUŻY BAGAŻNIK
4,0
Wyciszenie
OD 130 KM/H GŁOŚNO
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BARDZO EKONOMICZNY
3,0
Stosunek jakość/cena
NA SZCZESCIE TO AUTO SŁUŻBOWE, ALE Z TEGO CO WIEC TO MODELE ASTRY II Z SILNIKAMI CDTI SĄ DROGIE
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ROZPRUTE SIEDZISKO (NA SZWIE) - WYMIANA NA GWARANCJI,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]