jak dotąd odpukać silnik bezobsługowy ,od wymiany do wymiany ubywa około 0,1 l oleju czyli nic, pali na dotyk w każdych warunkach i jest bardzo oszczędny przez 4 lata dojeżdżałem do pracy 80 km dziennie spalanie 4,5 do 4,8l/100 km, od kilku m-cy pracuje w miejscu zamieszkania czyli jazda typowo miejska ostatni wynik to 5,1 na trasie udało mi się zejść do 4 l. jak na moje potrzeby bdb. trochę traci na mocy przy pełnym obciążeniu ale to tylko 75 km
4,0
Skrzynia biegów
nie mam większych zastrzeżeń jedynie w zimie zanim złapie temp. trudno wchodzi 1 bieg.
3,0
Układ jezdny
twarde zawieszenie i na nasze drogi mało komfortowe ,wymiana drążka stabilizatora to w sumie 60-70 zł a on szwankuje podobno najczęściej . po 208 tyś.km do wymiany łożysko koła wraz z piastą koszt niemały 350zł.
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam powodów do narzekania ,nawet powiem że lepiej być nie może
3,0
Ergonomia
przyciski intuicyjne ,znakomite radio i głośniki ,, delco\" miękkie plastiki przyjemne w dotyku podobnie materiały ,o dziwo nic nie skrzypi , spasowanie poprawne , mimo przebiegu całe wnętrze i kokpit jak nowe , może wpływ ma to że auto sprowadziłem z belgi - wersja tzw. ,,full\"
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma problemów , nic nie paruje , nadmuch bdb. natomiast ogrzewanie jest też dobre , ale rozgrzewanie silnika to mimo że to diesel jest nieporozumieniem , poniżej 0* trwa wieki min. 8-10 km nim złapie magiczne 80*
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca bez zarzutu z tyłu dla 2 osób też miejsca nie brakuje,bagażnik mógłby być troche większy,fotele beznadziejne , ten kto je zaprojektował powinien w nich siedzieć dożywotnio.
3,0
Wyciszenie
na wolnych obr. słychać jak każdego diesla ciszej robi się przy większych prędkościach.generalnie po japońsku - jako tako
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest doskonale - jeszcze nigdy nie miałem tak przewidywalnego auta - w spalaniu mistrz świata.jego największe spalanie to 5,5l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2x drążki stabilizatora w sumie 140zł , i jakieś 2 inne koszt podobny , przepływomierz 300zł, wymiana osłony mieszka 30zł,łożysko 350zł jak na razie tyle.powoli kończy się końcówka wydechu. zrobiłem nim 60 tyś. km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]