Świetne auto za trochę ponad 16 tys świetnie wyposażone, Nagłośnienie bose klima lusterka ogrzewane i w prądzie szyby przednie także w prądzie konsola w imitacji drewna regulacja kierownicy w 2 plaszczyznach itd. Autko dla przeciętnej polskiej rodziny jaki i dla studenta bo utrzymanie auta naprawdę wiele nie kosztuje. I przedewszystkim fajna bryła nadwozia Ciekawa stylistycznie która nigdy sie nie zestażeje auto prawie ma 9 lat październik 2001 model na 2002 i ani śladu rdzy nawet na nadkolach (blacha w ocynku) chyba do 2004 roku potem produkcja zostala przeniesiona do polski gdzie Asterka zbiedniała zabrano jej naprawdę dużo miedzy innymi ocynk więc i po 2004 roku jest sporo egzemplarzy gdzie wystepuje rdza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Osiągami nie powala ale wydaje się jak by miał więcej niż 75KM :) Elastyczność silnika na poziomie no i te niskie spalanie :)
5,0
Skrzynia biegów
Zero luzów biegi wbija się precyzyjnie z malutkim oporem chodź na początku 2 wchodzila zbyt twardo ale przyzwyczailem się :) Zestopniowana też jest bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie poprostu bajka świetnie łyka się kolejne zakręty nie przechyla na boki jeździ jak po torach tam gdzie inni jadą max 60 ja jadę 100 :) od czasu do czasu opony piszczą na zakrętach ale mimo to trzyma zadany tor jazdy komfort też niczego sobie zawieszenie i silnik to 2 najlepsze atuty tego auta :)
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobrze na boki też ale do tyłu nie jest juz tak dobrze po przesiadce z uniaka nie mogę się przyzwyczaić mniejsza jest szyba z tyłu i wysoki tył sytuacje ratują świetne duże lusterka
5,0
Ergonomia
Doskonale wszystko na swoim miejscu tak powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik i wszystko jasne ustawiam temperaturkę a komputer robi wszystko za mnie dziala naprawdę świetne. Zima także nie jest straszna jak na diesla w srodku jest już cieplo 5-7 minut po uruchomieniu silnika
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo z przodu i dużo z tyłu nikt nie narzeka podróżuję się wygodnie. Po przejechaniu odcinka 500km w 6 godzin mogę smialo stwierdzić że jest wygodny
4,0
Wyciszenie
No tu mogło być lepiej do 120-130 jeszcze ok potem głośno w sumie to diesel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co tu dużo mówić nie wysilony diesel ISUZU przejechalem nim 10tys w niecale 5 miesięcy średnie spalanie na tym dystansie to 5.15 l/100km przy naprawdę dynamicznej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto za 16 tys swietnie wyposażone i nic sie nie psuje IDEAŁ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 zarówki jedna od swiateł drogowych jedna od mijania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 DTI 75KM 55kW
[l/100km]