Silnik
: Ekonomia, moment obrotowy niespotykany przy tej pojemności w benzyniakach.
Liczba koni mechanicznych niech nikogo nie zmyli. 80 kucy w dieslu i benzynie to dwie różne historie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Moment obrotowy (jak w silniku Astry Bertone 1.8) daje duży luz w poruszaniu się po mieście i poza nim. Na pewno nie jest to sportowiec ale daje radę.
Przy przyspieszaniu 60-100 km/h jest świetny. Ekonomia jazdy na wysokim poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do cego przyczepić.
4,0
Układ jezdny
Komfortowo ale bez rewelacji. Troszeczkę płynie na zakrętach. Nie czuję się pewnie przy większych prędkościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja pod tym względem.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez niespodzianek i tak powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duży plus tego auta. Szybko się nagrzewa, szybko chłodzi ...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 187 cm nawet na trasie czuję się komfortowo.
4,0
Wyciszenie
Przy obrotach 2 - 2,5 tys. silnika nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CDTI 80KM 59kW
[l/100km]