Ogólnie bardzo dobre auto ale na pewno nie z mniejszym silnikiem benzynowym czy (o zgrozo) jakimś klekoczącym grzechotnikiem. Bardzo dobrze reagujęce na skręt kierownicy i nadążające za drogą aktywne bi-ksenony AFL, dobre zawieszenie, trochę prymitywna i twarda konsola środkowa z tym paskudnym fabrycznym niby audio. Szkoda że opcjonalna skórzana tapicerka jest dostępna w tej wersji tylko w kolorze czarnym. No i kolesie z GM (chyba Poland) lekko przegięli, wyceniając wentylowany fotel kierowcy z elektryką i pamięcią na bagatela ponad 10000zł !!!. Ludzie to jest tylko Opel.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miałem wiele aut w tym i Vectrę ale dopiero tym da się normalnie jechać - perfekcja.
5,0
Skrzynia biegów
Głupotoodporna, dla leniwych i aktywnych - bardzo OK.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po sznurku.
Komfort
5,0
Widoczność
OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu ale konstruktora dźwigni kierunkowskazów chciałbym poznać osobiście - chyba chłop nie wiedział co czyni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie bomba - jeżdżę sam.
5,0
Wyciszenie
Było dobrze, jest wyśmienicie gdyż auto było dodatkowo całe wytłumiane ze względu na montaż dobrej klasy sprzętu audio (fabryczne audio wyleciało do kosza w dniu zakupu - totalna porażka estetyczno-brzmieniowa).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem i to mnie nie interesuje. Nie po to kupuje się GTS 3.2 V6 aby obliczać spalanie. Daję więc 5 pkt bo mi jeszcze wystarcza na benzynę czyli jest dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z tym silnikiem i wyposażeniem (również dodatkowym) to dobra cena. Modele z mniejszymi silnikami są chyba jednak trochę za drogie w stosunku do tego co potrafią (na tle konkurencji). Ale i tak są to bardzo fajne auta czego nie mogę powiedzieć o niezbyt rozgarniętym serwisie, który na szczęście nie był mi jeszcze potrzebny ale kontrolnie i w chwilach nudy podczas podruży kilka z nich odwiedziłem i trochę popytałem o szczegóły. Nie za wiele kumali.