DOBRZE TRZYMA NA ZAKRĘTACH. JEDYNY PROBLEM TO DRGANIA KIEROWNICY W PRZEDZIALE PRĘDKOŚCI 120-140 KM/H. OPONY OK, WYMIANA ZAWIESZENIA, PROBLEM NIE USTAPIŁ.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
AUTO ROZGRZEWA SIĘ PO 5-10 KM, DZIĘKI CZEMU W KABINIE SZYBKO ROBI SIĘ CIEPŁO NAWET W ZIMĘ.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZBYT MAŁO MIEJSCA Z TYŁU.
5,0
Wyciszenie
NAWET PRZY PRĘDKOŚCI 200 KM/H SILNIKA PRAKTYCZNIE NIE SŁYCHAĆ, NA WOLNYCH OBROTACH SILNIKA W KABINIE WCALE NIE SŁYCHAĆ.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE PRZY TYM SILNIKU TO MAX 11 L/ 100KM GAZU PRZY WŁĄCZONEJ KLIMATYZACJI I CIĘŻKIEJ NODZE.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CZĘSTO POJAWIA SIĘ KONTROLNA \"CHECK ENGINE\", SPOWODOWANA BŁĘDEM CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK POWAŻNYCH USTEREK A NAWET JEŻELI, CENY CZĘSCI ZAMIENNYCH POWODUJĄ JEDYNIE UŚMIECH
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]