Karoseria
: Auto było wyprodukowane w Niemczech. Ani śladu rdzy nawet na tylnych nadkolach czy drzwiach (oryginalny lakier). Podobno Astry miały z tym problem, możliwe że to zależy od fabryki.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: regulator napięcia
Zawieszenie
Inne
5,0
Całokształt
Ogólnie bardzo udane auto. Prosty, niewysilony i bezkolizyjny silnik 1,6 8V. W razie potrzeby można przerobić go na LPG, ponieważ doskonale się do tego nadaje. Karoseria bez jakichkolwiek śladów korozji. Wyposażenie, biorąc pod uwagę rocznik, jest wystarczające do komfortowej eksploatacji, tj: klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, abs, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek z pilotem. Podsumowując - warto poszukać Astrę z bogatszym wyposażeniem i z trwałym silnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie wgniata w siedzenie ale jest wystarczająco elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrane, długie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Po wymianie amortyzatorów jest bajka. Jestem pod wrażeniem.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczająca
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowa dla czteroosobowej rodziny.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z racji małych przebiegów auto jeździ tylko na benzynie i nawet zimą nie przekracza 7,2 l/100 km. Ceny części (dobrych zamienników) na polską kieszeń.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonały, w tych pieniążkach to jeden z najlepszych modeli.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 8V 75KM 55kW
[l/100km]