Inne
: Obłażący z zewnętrznej warstwy blachy tłumik tylny
5,0
Całokształt
Auto w sumie do jeżdzenia. Jeśli komuś nie przeszkadza delikatny stuk z zawieszenia (w przypadku zużycia łącznika) lub defekty designu w wypadku obłażącego tłumika w zasadzie bez problemowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.6 16V 101KM trochę słaby w dolnym zakresie, ożywa przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu. Praca silnika bardzo przyjemna bez żadnych drgań.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów, choć nie tak doskonała jak w pojazdach VW
5,0
Układ jezdny
Super prowadzenie, nawet przy dużych prędkościach w zakrętach radzi sobie doskonale. Mocniejsze jak w VW jednak też wymaga czasem wymiany łącznika stabilizatora.
Komfort
4,0
Widoczność
Niezła, ale nie doskonała.
4,0
Ergonomia
Przyzwoicie i wszystko tam gdzie powinno być
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo trzeba czekać w zimie na ciepło, pamiętam że w fiatach (Punto, Palio) ogrzewanie działało prawie natychmiast.
Poza tym to parowanie szyb przednich. Nie pomaga nawet klima i wymiana filtra pyłkowego co roku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieżle jak na klasę średnią niższą
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, choć mogłoby być jeszcze lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie LPG - ok. 10/100 przy jeżdzie mieszanej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łącznik stabilizatora, obłażący tylny tłumik ale bez konieczności jego wymiany - wygląda za to brzydko z tyłu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 101KM 74kW
[l/100km]