Inne
: Niezawodne auto, brak poważnych usterek unieruchamiających auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Silnik zimą, problem z dogrzaniem a przez co szłam pod korkiem i w odmie.
5,0
Całokształt
Opla Astrę G uważam za jeden z najbardziej udanych samochodów. Prosty w obsłudze i naprawach, tani w utrzymaniu. Zadbany nierdzewieje. Dopilnowaniu silnik z wymianami płynów użytkuje się bez większych problemów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po mieście wystarczający, na trasę trochę za mały silnik
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Jedyne co robiłem to końcówki drążka stabilizatora
4,0
Karoseria
Pojawiają się delikatne wypryski od wewnętrznej strony nadkola, efekt żwiru na drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na ten segment widoczność jest dobra
5,0
Ergonomia
Zgrabna sylwetka auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest wystarczająca dla kierowcy i pasażera, aczkolwiek parę centymetrów mniejszy kanał środkowy i prawej nodze lepiej by się funkcjonowało.
3,0
Wyciszenie
Tu mogło by być lepiej. Słychać szumy z nadkoli i pracę silnika. Na krótkich przejazdach bez większego problemu ale na długiej trasie męczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przystępne ceny części zamiennych w dobrej jakości.
5,0
Stosunek jakość/cena
Oceniam jako bardzo dobre.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozkodowanie się kluczyka, przepalają a się żarówka pozycji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uciekające kropelki płynu chłodniczego z pod EGR podczas otwierania się termostatu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]