Miejskie, zwinne auto. Nie ma problemów z zaparkowaniem. Całość wykonana jak to na Opla. Trochę trzeszczą plastiki jednak nie ma co narzekać na ich spasowanie za takie pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wytrzymały jak na swoją moc. Mała pojemność = niskie spalanie. Może rewelacji nie ma podczas wyprzedzania ale daje radę. Raz przy ok. 150tyś urwał się plastikowy króciec w pompie wody (powinien być aluminiowy jak cała obudowa) i teraz poddał się czujnik ciśnienia oleju (przepuszczał olej na zewnątrz). Oprócz oleju i filtrów nic nie zmieniane (chociaż prawdopodobnie poddaje się listwa zapłonowa).
4,0
Skrzynia biegów
Trochę uciążliwy wsteczny (trzeba chwilę odczekać zanim włoży się bieg po wciśnięciu sprzęgła) jednak na prawie 200tyś nie było ŻADNEJ interwencji w niej.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bdb. Trochę słaby nawiew i łatwo "zachodzą" szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer na przednim siedzeniu nie powinni mieć na co narzekać jednak pasażerowie z tyłu mają trochę mało miejsca na nogi. Zarówno z przodu jak i z tyłu siedzi się dosyć nisko ale to już osobista kwestia.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wspomniane wcześniej: króciec w pompie wody, czujnik ciśnienia oleju.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozrusznik - padł 4 razy przy czym ostatni raz był ostateczny i nie było jak go regenerować. Trzeba było wymienić go na nowy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]